مسافر خسته من


ghasedak bolori

 

 

مسافر خسته من 

 

 

آهاي مسافر خسته من ، دستت را بگذار بر روي دل من

 

ميبيني كه من نيز مثل تو خسته ام ، ميبيني كه من نيز مثل تو با غمها نشسته ام

 

آهاي مسافر خسته من ، عاشق دل شكسته ات شده ام ، ببين مرا كه محو نگاه زيبايت شده ام

 

من اينجا و تو آنجا هر دو دلشكسته ايم ، تا اينجا هم اگر نفسي است  

 

براي هم زنده ايم

 

من براي تو ميشكنم و تو براي من ، راه راست بي فايده است ،

 

تقلب ميكنيم تا زندگي مات شود در اين دايره غم...

 

آهاي مسافر خسته من ، شب آمده و باز هم ياد تو در دلم ،

 

ستاره ها خاموش ، من مانده ام و وجودم كه در حسرت است ، در حسرت يك آغوش ....

 

آغوشي كه لذتش تنها با تو است ، دنيا خواب است ،

 

كاش بودي كه بيداري ام تا سحر عادت است

 

آهاي مسافر خسته من ،كجا ميروي ، جايي نداري براي رفتن ،

 

همه جا ماندنيست ، جز اينجا كه نميتوانيم بمانيم براي هم....

 

شعر غم ميخوانم و اشك در چشمانت ، غم براي يك لحظه رود درمان ميشود آن درد حال پريشانت

 

من براي تو فدا ميشوم و تو براي من ، همه وجودم فدايت ، تو آرام بمان تا خيالش راحت شود دل من..

 

آهاي سرنوشت ، با ما هم؟ ما كه در زندگي به ناحق باختيم و چيزي نگفتيم،

 

در آتش عشق سوختيم و باز هم سكوت كرديم ،

 

با غمها همنشين بوديم و با حسرت نشستيم ، هر چه رفتيم،

 

آخر راه بن بست بود و باز هم نشكستيم!

 

رفتيم و رفتيم تا آخر راه ، آخرش پيدا نشد و ما نشستيم چشم به راه...

 

آهاي مسافر خسته من ، دستت را بگذار در دستان من ...

ميبيني كه تا اينجا هم با تو ماندم، گفته بودم تا آخرش ، آخر قصه  را هم برايت خواندم.... 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

mohsen pakdel
ساعت12:17---13 اسفند 1390
Watch Iranian Tv" target="_blank" > [وب سایت]


سلام دوست خوبم

وبلا گ خوبی داری و خوشحالم که دلنوشته هات آدمو آروم میکنه .

من یک سایت تلویزیون آن لاین دارم که میتونی تمام تلویزیون های آن لاین فارسی زبان مثل pmc-farsi 1- bbc persian -gem -cnn و 140 تلویزیون آن لاین از سراسر دنیا رو تماشا کنی البته باید vpn داشته باشی .خوشحال میشم به سایت من سر بزنی



iranian tv



mohsen pakdel
ساعت12:16---13 اسفند 1390

سلام دوست خوبم
وبلا گ خوبی داری و خوشحالم که دلنوشته هات آدمو آروم میکنه .
من یک سایت تلویزیون آن لاین دارم که میتونی تمام تلویزیون های آن لاین فارسی زبان مثل pmc-farsi 1- bbc persian -gem -cnn و 140 تلویزیون آن لاین از سراسر دنیا رو تماشا کنی البته باید vpn داشته باشی .خوشحال میشم به سایت من سر بزنی

iranian tv


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:11 توسط hiva.m| |


Power By: LoxBlog.Com